Pazartesi, Mayıs 2

Şimdi çalınıyor:21.yaş şarkısı..

Şimdi insan doğduğu günde mutlu olmak istiyor değil mi? Evet bende mutlu oldum...
Birde baktım ki bir dünyam var benim artık farklı bir çerçeveden baktığım,yanağımda  hiç çıkmayan bir buseyle gidiyorum ve kulağımda 21. yaş tınısı...Veeee...jelibonlu pastam, hemde yapımında tuzum olan.
Sonra sıcak çok sıcak bir yerine  geliyorum kendi dünyamın. Minik ellerin olduğu, artık buyuk ellerim olan ellerimin olduğu dünyamın başka bir köşesine geliyorum.Minik eller elimdeyken söndürüyorum tek dilek ışığımı...
Ve sonunda gümbürtüye gidiyoruzz mutlulukla...Yanımda sevdiğim ruhlar ve bedenler...Gençliğin verdiği duygular nelermiş tekrardan tadıp anlıyoruz,coşuyoruz,koşuşturuyoruz.Gençlik işte gelip geçiyor.
Unutmadan bi kaç jelibonum olucakken başka diller tadına bakıyor ve kaçırıyorum onları.Geri gelsinlerde benim olsunlar diye can atıyorum ama pastadakilerle kalacağımı sanıyorum, olsun...
Gençlik işte geliiip geçiyor...Ama inadına büyümek istemiyorum, kötülükler benden uzak dursun diye, 'ben hep toz pembe yaşamalıyım' diyeeee diyeeeee diyeeee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder