Cuma, Mayıs 13

benzetmelerimde

İçimdeki benzetmelersin sen aslında
durup bir ona benzetiyorum bir buna
bir köpükle yapılan baloncuğa benzetiyorum seni pırıltılı mesela
içini nefesimle doldurduğum ,kendimle doldurduğum
ama farkında bile olmayan
dokunsam yok olucak
dokunmasam uçup gidicek kaybolacak
bense bir hoşçakalla kalıcak
bir gıcığa benzetiyorum seni boğazımdaki mesela
her yutkunduğumda boğazımı acıtan
yutkunmasam orada oyle takılı kalan
bir rüzgar gülüne benzetiyorum seni  rengarenk mesela
bir donmeyi bir salise yaşadığı ben
içinde onlarca tonlarca renk barındırdığı sen
mavisiyle huzurunu, kırmızısıyla aşkımı
yeşiliyle güvensizliğini, sarısıyla telaşıımı
bu listem benim uzar gider daha ya
sen hep hayatımda
benzetmelerimin içinde hep benimle
napıcaz biz boyle seninle sensiz kendimle?
evet kabul etmekteyim ki birde özlemimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder