Salı, Kasım 23

Dilime Destan, Gönlüme Mekan...

Yorgunum...
Ruhum yorgun,bedenim yorgun.Şoyle sıcak bir limanım yokki dinlenip yanı başında unutabiliyim herşeyi ama herşeyi.Evet kendimle kalmalıyım, ayaklarımı uzatıp dinlenmeliyim.Evet kesinlikle boyle dinlenebilirim.
Hayır ya olmuyo! Bedenim bi an duruyor yerinde, iç organlarım işleyişine devam ediyor.Ruhum bir türlü dinlenemiyor.Bedenim dinlenme pozisyonunda olsada, ruhum o dolanbaçlı labirentlere girip koşturuyor ve dolayısıyla kalbimide koşturuyor.Haliyle bedenimde ayak uydurup kalbimin daha hızlı atmasını sağlıyor.Yani! Bedende yorgun, ruhta.
Bazen okula yürüyorum minik evimde olduğumdan beri.Beyoğlu nun oğle güzel sokaklarından geçiyorum ki her bir hücresi bana başka birşey anlatıyo düşündüryor. Fakat Cihangir de oyle bir yer var ki... Dilime destan, gönlüme mekan...Sanki oraya gidebilmek için uğraşıyorum ve adımlarım orda yavaşlıyor.Adımlarım, merdivenleri usulca iniyor benden habersiz ve ben o muhteşem manzaraya baka baka baka baka İstanbul a bir kez daha hayran oluyorum, aşık oluyorum. Heh evet işte o zaman ruhum dinlenebilir, bedenim dinlenebilir oluyor.Beynim aynı labirentleri yürüyerek usulca geçiyor. Ama huzur buluyorum orada, o eşsiz manzarada. kopruye doğru Haliç i arkamda bırkarak izliyorum ve dinleniyorum.
Sonrası aynı, hep aynı. Düşünceler, koşturmacalar,sallanmacalar,atlamalar,uzun atlamalar...
Bu gün mü? İşte bugün gene koşturup uzun atlamacalardan birini yaptık...ÇOK ama ÇOK eğlendik ama.Hayatımın en güzel günlerini geçirdiğimi farkına vardım.Dedim ki hayat hep bu koşturmacayla geçse, uzun atlamalarsa boyle kendimizce olsa, madalya almadan, milli takıma falan girmeden alt yapıda devam etsek.
Yani hep öğrenci kalsak.Once Ortaköy de kumpir yiğip, sınav haberini alıp,koşturarak sınava yetişip, sınavınsa tamamen bir koşturmacadan ibaret olduğunu duyunca soluklarımızı tekrar içimize çekip koştursak ve uzun bir atlamadan sonra, son... Sınav bitse, rıhtımda o beni benden alan aşk ı huzuruma başka bir açıdan, bizim rıhtımdan bakarak günün yorgunluğunu güne geri versek ceketimizi alıp gitseeeek....Bedende,ruhta dinlenebildiği kadar dinlenebilse...Hoş ruhum zor dinlenir bu gidişle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder