Salı, Ağustos 10

Rüzgar Gülümüsünüz?

 Rüzgar gülümüsünüz? Bir düşünün bakalım... Ben düşünüyorumda, ben rüzgar gülü olabilirim. Tabi hayalimdeki rüzgar gülü gibi.Her kanadı rengarenk olan hani.Nede sevimlilerdir , öğle rengarenk beni benden alırlar drek hayale sokarlar, bıraksalar saatlerce oynarım onunla çocuk gibi.
 Hayale dalıyorum ve drek beynimin hükmüyle kendimi rüzgar gülüne benzetiyorum.Üzerindeki renklere birer duygu yüklüyorum kendimce. Mavi hüzünlerimi, sarı mutluluklarımı, kırmızı, sevgimi, aşkımı,yeşil güveni temsil ediyor. Ve yaşam, yani rüzgar... Rüzgar nereye eserse rüzgar gülüde o yöne dönüyor tıpkı benim gibi hayat nereye götürüyorsa bende oraya sürükleniyorum. Yaşamın etkisiyle ve renklerimle dönüyorum hiç durmadan rüzgarın etkisiyle, bazen yavaş bazen hızlı.
 Şimdi yaşamın renklerinde seni nereye koyabilirim, sen hangi rengim olabilirsin diye düşünüveriyorumda sen benim morumsun..Mor gibi yoğun yaşanıyorsun ve herkesten daha içte duruyorusun en önde göze batar değil, altta bir yerde duruyorsun güvenle ve kararlı bir şekilde.Ortaya çıkarmak istiyorumda o rengi, senden korkuyorum.Ya benim mor rengim olmak istemezsen diye... Şimdi sende düşün bakalım rüzgar gülümüsünüz bayım? Bana bir renk verebilirimsiniz? ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder