Salı, Haziran 29

Zor İşmiş

Hani derler ya;ilkler güzeldir diye.Kim demiş? Her ilkin güzel olmayacağını biliyorum.


İnsanın kendi kişiliğini kazandığı, ağladığı, güldüğü, üzüldüğü, sevindiği ve buna benzer,insanın tüm anılarını arkada bırakıp gitmesi ne kadar güzel olabilir. Evet benim ilkim ve belki yeni bir başlangıç benim için.Ama alışılmışın dışına çıkmak, o aitlik duygusunu geride bırakmak... İnanın zor oluyor.

Bir düşünün... onunla büyümüşsünüz adeta,o çocuksuluğu atmışsınız üzerinizden.Gülüşmelerinize tanıklık etmiş, sevinçlerinize tanıklık etmiş,ağladığınızıda görmüş o yeri geldiğinde...Kucaklamış sizi,korumuş,kollamış, içine almış sizi,bağrına basmış adeta...Ya şimdi ne olacak? Unutulabilinecek mi yaşanan oncaaa şey? Siz geride bıraksanızda anılar bırakacak mı peşinizi? Bunları yazsam bile içimden bir ses... ' hayır bırakmayacak' deyi veriyor bile... Bırakmaz yaşananlar, hatıralar... Siz geçti o zamanlar deseniz de unuttum deseniz de...Onlar sizin yakanızı bırakmıyor, elbet bir yerden aklınıza gelip oturu veriyorlar biranda.Belki bir saat kalıyorlar orada belki bir anda gelip geçiyorlar. Ama uğradıkları kesin...

Ben mi? Evet ben de bırakıyorum hatıralarımı geride tekrar anılmak üzere... Zor ve kötü bir işmiş taşınmak başka bir eve... Hele ki birde ilkse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder